Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn.zm)
Zapytanie ofertowe na wykonanie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn.zm)
Kędzierzyn-Koźle, 28.10.2021r.
Zapytanie-ofertoweZAPYTANIE OFERTOWE
Na wykonanie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn.zm)
„Dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1
w Kędzierzynie-Koźlu w okresie listopad-grudzień 2021r.”
Zamawiający:
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu
ul. Jana Brzechwy 80,
47-230 Kędzierzyn-Koźle
telefon: 77 482 88 01;
e-mail: zsp1@kedzierzynkozle.pl
zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
„Dostawę oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu”
- Przedmiot zamówienia
dostawy CPV: 09135100-5
- Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę lekkiego oleju opałowego w ilości 14 000 litrów w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31-12-2021 do siedziby Zamawiającego tj. do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu ul. Jana Brzechwy 80, 47-230 Kędzierzyn-Koźle. - Parametry dostarczanego lekkiego oleju opałowego:
- Wartość opałowa nie niższa niż – 42,6 Mj/kg;
- Gęstość w temperaturze 15oC nie wyższa niż – 0,86 g/cm3;
- Temperatura zapłonu nie niższa niż – 56 oC;
- Temperatura płynięcia nie wyższa niż – (- 24 oC);
- Lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC nie większa niż – 6mm2/s;
- skład frakcyjny:
- do temperatury 250ºC destyluje się nie więcej niż 65 % (v/v);
- do temperatury 350ºC destyluje się nie mniej niż 85 % (v/v);
- pozostałość po koksowaniu w 10 % pozostałości destylacyjnej nie większa niż 0,3 % (m/m);
- pozostałość po spopieleniu 0,01 % (m/m);
- zawartość siarki nie więcej niż 0,10 % (m/m);
- zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg;
- całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg;
- Barwa – czerwona
- Zamawiający posiada zbiorniki na olej opałowy o łącznej pojemności 9 000 litrów.
- Jednorazowa dostawa lekkiego oleju opałowego będzie wynosić do 7500 litrów. Ilość dostarczanego jednorazowo paliwa uzależniona będzie od warunków atmosferycznych panujących w okresie dostarczania oleju.
- Określona powyżej ilość lekkiego oleju opałowego (14 000 litrów) jest przewidywaną ilością szacunkową. Faktyczna ilość oleju wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Może ona ulec stosownemu zmniejszeniu lub zwiększeniu jednak nie więcej niż +/- do 25%. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych powyżej.
- Dostarczany lekki olej opałowy musi być zgodny z Polską Normą PN-C 96024:2011 „Przetwory naftowe. Oleje opałowe” oraz z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U z 2016 poz. 2008) a także zgodny z Rozporządzeniem Ministra Finansówz dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2010 r., Nr 157, poz. 1054).
- Dostawa lekkiego oleju opałowego następować będzie sukcesywnie przez cały okres trwania umowy, według bieżących potrzeb Zamawiającego. Warunkiem dokonania każdorazowej dostawy lekkiego oleju opałowego będzie przekazanie przez Zamawiającego zamówienia w formie telefonicznej lub e-mailem określającego wielkość, termin i miejsce dostawy.
- Zamówienie musi zostać realizowane w terminie maksymalnie 48 godzin od daty przesłania zamówienia przez Zamawiającego. Dostawy muszą być realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnych z ustawą z dnia 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 r. Nr 4, poz.28, z późn. zm.). Jeżeli Zamawiający złoży Zamówienie w dowolnym tygodniu w piątek po godz. 12:00, Wykonawca może dostarczyć lekki olej opałowy w poniedziałek do godz. 12:00.
- Wykonawca dostarczy zamówiony lekki olej opałowy we wskazane miejsce na własny koszt i ryzyko, własnym środkiem transportu do tego przystosowanym tj. w autocysternach samochodowych oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiały niebezpieczne, wyposażonych w pompę lub dystrybutor z zalegalizowanym licznikiem przepływu i możliwością odczytu ilości dostarczanego paliwa oraz w wąż spustowy z końcówką podłączeniową do instalacji napełniania zbiorników o długości umożliwiającej swobodne przepompowanie paliwa do zbiornika (min. 15m).
- Do każdej dostawy lekkiego oleju opałowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu lub jego przedstawicielowi świadectwo jakości lub dokument równoważny świadectwu jakości, potwierdzający spełnienie przez dostarczony olej parametrów jakościowych określonych w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia. Świadectwo jakości lub dokument równoważny świadectwu jakości powinien być w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Dostarczona przez Wykonawcę zamówiona ilość lekkiego oleju opałowego winna być zgodna
ze wskazaniami zalegalizowanego licznika oleju opałowego, zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej. Wskazania licznika będą sprawdzane w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Przedstawiciel Zamawiającego przyjmując dostarczony lekki olej opałowy przez Wykonawcę ma prawo każdorazowo żądać okazana świadectwa legalizacji licznika autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na autocysternie, z której dokonywany będzie rozładunek oleju opałowego. - Wykonawca przy każdej dostawie przekaże Zamawiającemu list wydany przez jego magazyn, zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo oraz nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny.
- Dostawy lekkiego oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15oC.
- Każdorazowa prawidłowa dostawa lekkiego oleju opałowego będzie potwierdzona dokumentem „WZ” (wydanie na zewnątrz) Wykonawcy zawierającym następujące informacje:
- Cenę jednostkową brutto z dnia dostawy, potwierdzoną wydrukiem ze strony internetowej producenta oleju opałowego;
- Temperatura przy załadunku paliwa;
- Ilość litrów w temperaturze załadunku i gęstość oleju w temperaturze załadunku;
- Ilość litrów oleju w temperaturze 15oC i jego gęstość w tej temperaturze.
- W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju opałowego – Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności przedstawiciela Wykonawcy, próbki rozjemczej oleju opałowego i skierowanie jej do badania do akredytowanego, wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. Próbka będzie pobierana w ilości nie większej niż 2 litry do pojemnika dostarczonego przez Wykonawcę. Pojemnik z próbką oleju zostanie zabezpieczony plombami z odciskami upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół pobrania próbki w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Wyniki badań są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji. W razie stwierdzenia przez akredytowane laboratorium, że olej opałowy nie spełnia wymaganych norm jakościowych wykonawca musi odebrać wadliwy olej i dostarczyć spełniający parametry jakościowe w terminie 24 godzin od dnia otrzymania wyników z laboratorium. Wykonawca pokryje także wszelkie koszty jakie poniesie Zamawiający związane z nabyciem, zwrotem oraz wszelkimi następstwami użycia wadliwego oleju opałowego.
- Warunki udziału w postępowaniu.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w tym koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi;
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
- Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
2. Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków Wykonawca winien dołączyć następujące dokumenty:
- Oświadczenie, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (zał. 3) i nie podlega wykluczeniu.
- Koncesja na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi;
- Dokument potwierdzający, iż dostarczany przez Wykonawcę olej opałowy posiada wymaganą przez Zamawiającego jakość.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
- Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.
- Opis sposobu przygotowania oferty.
- Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
- Oferta powinna być napisana czytelnie, w języku polskim i spięta w sposób nierozerwalny (uniemożliwiający przypadkową dekompletację). Każda strona oferty powinna być opieczętowana oraz podpisana przez uprawomocnionych przedstawicieli Wykonawcy.
- Oferta złożona przez wykonawcę powinna zawierać: wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), klauzulę RODO (załącznik 4) oraz dokumenty i oświadczenie wyszczególnione w rozdz. II ust. 2.
- Wszystkie formularze zawarte w zapytaniu ofertowym a w szczególności formularz ofertowy powinny być wypełnione wg wzorów, bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę powinny być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionych przedstawicieli. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty w postaci kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie np. brak potwierdzenia kopii przez osoby uprawnione, spowoduje odrzucenie oferty.
- Opis sposobu obliczenia ceny
- Cena jednostkowa brutto za lekki olej opałowy (przed upustem) obliczona wg średniej ceny
zamieszczonej na stronie internetowej producenta lekkiego oleju opałowego, z 2 kolejnych dni,
w przedziale czasowym: od 2 do 4 dni przed otwarciem ofert, tzn. od dnia 01-11-2021 do 03-11-2021.- Upust (w procentach) musi być podany z dokładnością do 2 miejsc po przecinku. Poziom upustu wskazany w kolumnie „B”, Formularza ofertowego musi być taki, aby w efekcie jego zastosowania cena jednostkowa brutto wyliczona w kolumnie „C” była niższa o min. 0,01 zł od ceny wskazanej w kolumnie „A”.
Upust Wykonawcy jest stały i niezmienny przez cały okres realizacji umowy.
- Rzeczywiste rozliczanie oleju opałowego odbywać się będzie w oparciu
o iloczyn ceny jednostkowej sprzedaży brutto obowiązującej w chwili dostawy poszczególnej partii oleju opałowego potwierdzonej wydrukiem ze strony internetowej producenta oleju opałowego pomniejszonej o upust zaoferowany przez wykonawcę (dostawcę) oraz ilości dostarczonego oleju.- Ilość wskazana w formularzu oferty jest przewidywaną ilością szacunkową. Faktyczna ilość oleju wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Może ona ulec stosownemu zmniejszeniu lub zwiększeniu jednak nie więcej niż +/- 25%. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli w formularzu oferty.
- Cena oferty, stawki jednostkowe i ceny występujące w ofercie będą podane przez wykonawcę wyłącznie w złotych (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wszystkie płatności i zobowiązania będą realizowane jedynie w złotych polskich.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Ofertę należy przesłać pocztą na adres zamawiającego lub złożyć osobiście do dnia 05 listopada 2021r do godz. 10.00. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 05 listopada 2021 r. o godz. 12.00 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Jana Brzechwy 80, 47-230 Kędzierzyn-Koźle.
- Kryterium oceny ofert
- Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr | Nazwa kryterium | Waga |
1 | Cena brutto całego zadania [PLN] | 60 % |
2 | Upust (% od ceny brutto) | % |
- Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium | Wzór |
1 | Cena brutto (zł) Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga gdzie: – Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert – Cof – cena podana w ofercie |
2 | Upust Liczba punktów = (Uof/Umax) * 100 * waga gdzie: – Uof – podana w ofercie ….., – Umax – najwyższa spośród wszystkich ofert ….. |
- Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić.
- W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego ofert.
- Formalności jakich należy dopełnić w celu zawarcia umowy.
- Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia przekazania zawiadomienia, o wyborze oferty. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
- Istotne postanowienia umowne, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
- Projekt umowy, jaką Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą jest zawarty w załączniku nr 2 .
- Sposób płatności – przelew na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
- Termin zapłaty – 21 dni
- Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnych ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
- Umowa będzie obowiązywać do 31.12.2021 r.
- Projekt umowy, jaką Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą jest zawarty w załączniku nr 2 .
ZAŁACZNIKI :
- Formularz ofertowy (do wypełnienia);
- Projekt umowy;
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
- Klauzula RODO.
Zatwierdził:
Dorota Jastrzembska – Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa, adres i telefon Wykonawcy
…………………………………………………………….
…………………………………………………………….
……………………………………………………………
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1
w Kędzierzynie-Koźlu
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe na „Dostawę oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu w okresie listopad-grudzień 2021r.”
OŚWIADCZAMY IŻ:
- Oferujemy wykonanie zamówienia na dostawę 14 000 litrów oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu w cenie:
- Całkowita ryczałtowa cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia wynosi:
………………….. ,- zł
/słownie: ……………………………………………………………………………………………………./
Lp. | Przedmiot zamówienia | Cena brutto za 1 litr średnia ze stron internetowych producentów leju opałowego w ciągu 2 dni w czasie 2÷4 dni przed terminem składania ofert) bez upustu | Upust w (%) | Cena brutto za 1 litr z upustem | Szacunkowa ilość | Łączna wartość brutto |
A | B | C A x (1-B/100) | D | D x C | ||
1. | Olej opałowy | ……% | 14 000 l | |||
RAZEM (Wartość oceniania, przeniesiona powyżej) |
w tym:
Oferowany stały upust wynosi: ………………. % (Wartość oceniania)
Upust przemnożony przez cenę z kolumny A daje cenę kolumny C niższą od ceny podanej w kol. A, o co najmniej 0,01 zł
- Oświadczamy, że cena oferty została sporządzona w oparciu opis przedmiotu zamówienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie oraz uwzględnia należny podatek od towarów i usług VAT a także wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia oraz nie będzie podlegała zmianom i korektom w okresie realizacji zamówienia oraz oświadczamy, że upust jest stały i niezmienny przez cały okres realizacji umowy.
- Ostateczne rozliczanie oleju opałowego odbywać się będzie w oparciu o iloczyn ceny jednostkowej sprzedaży brutto obowiązującej w chwili dostawy poszczególnej partii oleju opałowego potwierdzonej wydrukiem ze strony internetowej producenta oleju opałowego pomniejszonej o upust zaoferowany przez wykonawcę (dostawcę) oraz ilości dostarczonego oleju.
- Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie do 31.12.2021 r.
- Oświadczamy, że projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Załącznikami do niniejszej oferty są :
5.1. …………………………………………………………………………………..
5.2. …………………………………………………………………………………..
5.3. …………………………………………………………………………………..
5.4. …………………………………………………………………………………..
Miejsce i data …………………………………………….
Imię i nazwisko ………………….……………………………
Podpis ………………………………………………………
/upełnomocniony przedstawiciel wykonawcy określony aktem rejestrowym/
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
UMOWA Nr 4/2021
Zawarta w dniu ………………………….. w Kędzierzynie-Koźlu, pomiędzy;
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu z siedzibą ul. Jana Brzechwy 80, 47-230 Kędzierzyn-Koźle, (NIP: 7492085111) zwanym dalej Zamawiającym, reprezentowanym przez:
- Dorotę Jastrzembską – Dyrektora ZS-P nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu
a
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
zarejestrowanym w ………………………….… Nr rejestru ………………………….… Regon ………………………….… NIP ………………………….…
z siedzibą w ………………………………….., zwanym dalej Wykonawcą, reprezentowanym przez:
- ………………………………………………………………………………………………………………………
W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o zapytanie ofertowe z dnia 28 października 2021 r. na wykonanie zamówienia o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych pn.: „Dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu w okresie listopad-grudzień 2021r. ” oraz zgodnie z warunkami określonymi w ofercie zawiera się umowę następującej treści:
§ 1
- Zamawiający zamawia a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia oleju opałowego lekkiego do kotłowni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu w planowanej ilości 14 000 litrów w okresie od …..11.2021r. do 31.12.2021 r.
- Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczające możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości zakupionego paliwa w zależności od potrzeb Zamawiającego o +/- 20%.
- Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnej ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
§ 2
- Termin realizacji zamówienia: listopad 2021 r. – 31.12.2021 r.
- Dostawa oleju będzie następowała partiami w ciągu 48 godzin od telefonicznego lub mailowego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę, określającego ilość oleju opałowego.
§ 3
- Wykonawca gwarantuje stałą, dobrą jakość paliwa o parametrach zgodnych z dostarczoną ofertą oraz obowiązującymi normami.
- Na każdą dostarczoną partię oleju Wykonawca przekaże Zamawiającemu świadectwo jakości wystawione przez producenta oleju.
- W przypadku stwierdzenia nieodpowiedniej jakości oleju opałowego umowa może być rozwiązana przez Zamawiającego w trybie natychmiastowym.
4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku dostawy nieodpowiedniej jakości paliwa.
§ 4
Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania całości lub części dostawy innemu podmiotowi bez zgody Zamawiającego.
§ 5
- Wynagrodzenie umowne Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w § 1 ustala się, w oparciu o ceny sprzedaży w chwili dostawy danej partii oleju opałowego, pomniejszone o stały % upustu udzielony w wysokości: ………… zgodnie ze złożoną ofertą oraz ilości dostarczonego oleju opałowego w danej dostawie. Upust udzielony będzie od ceny brutto (wraz z należnym podatkiem od towarów i usług VAT).
- Szacunkowa wartość brutto zamówienia wynosi……………………………….. zł
- Podstawą obliczenia wartości danej dostawy będzie cena podana w pkt. 1 oraz ilość oleju potwierdzona na liczniku cysterny, z której nastąpi przepompowanie do zbiornika Zamawiającego.
§ 6
- Zapłata wynagrodzenia za każdą wykonaną dostawę będzie następowała na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę.
- Wynagrodzenie określone w ust 1 obejmuje:
- podatek od towarów i usług – każdorazowa zmiana stawki podatku obciąża Wykonawcę w ramach ustalonego wynagrodzenia,
- wszystkie koszty własne Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia.
- Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy będzie płatne przelewem na wskazany rachunek bankowy w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
- Za datę zapłaty przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
- Za zwłokę w płatności faktur Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe.
- Wynagrodzenie określone w ust 1 obejmuje:
§ 7
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
- za nieterminową realizację dostawy w wysokości 0,2 % wartości brutto zamówienia za każdy dzień zwłoki,
- za odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 5% brutto wynagrodzenia umownego.
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający w wysokości 5% brutto wynagrodzenia umownego,
- Łączna ilość kar umownych płaconych przez każdą ze Stron drugiej stronie nie może przekroczyć kwoty stanowiącej 10% brutto wynagrodzenia umownego, przy czym Strony zachowują bez ograniczeń prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
§ 8
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają pisemnej zgody obu stron pod rygorem nieważności.
§ 9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 10
Umowa jest zawarta na czas określony od dnia …..11.2021r. do dnia 31.12.2021 roku.
§ 11
- Osobą odpowiedzialna za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest Pani Daria Operskalska – sekretarz szkoły tel. 77 482 88 01
- Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty zZamawiającympostronieWykonawcy jest Pan/i
………………………………………………………………………………………………….
§ 12
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCY
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego
Oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego na „Dostawę oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu w okresie listopad-grudzień 2021r.”
Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie zapytania ofertowego na „Dostawę oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu w okresie listopad-grudzień 2021r.”
oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu, tj:
- Posiadam uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, na dowód czego dołączamy kserokopię koncesji.
- Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania.
- Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………………………… .…………………….
miejscowość, data podpis Wykonawcy
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13,14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „ Rozporządzeniem” lub „RODO” informuję, iż:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto dotyczącego realizacji zadania pn. „Dostawa oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Kędzierzynie-Koźlu w okresie listopad-grudzień 2021r.” wyłonienia wykonawcy, realizacji umowy, ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami.
Pani/ Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. ust. 1 lit. b RODO będziemy przetwarzać jeśli jest Pani/ Pan stroną umowy.
Pani/ Pana dane, w związku z tym, że jest Pani/ Pan pracownikiem, współpracownikiem Wykonawcy będą przetwarzane w celach kontaktowych dotyczących przesłania oferty, komunikacji z potencjalnym Zleceniobiorcą w celu nawiązania współpracy, podjęcia czynności przed zawarciem umowy a także czynności związanych z realizacją umowy. Na tej podstawie będziemy również przetwarzać Pani / Pana dane w związku z obroną przed ewentualnymi roszczeniami.
podmioty świadczące usługi w zakresie IT- podmiot zapewniający asystę i wsparcie techniczne dla systemów informatycznych, dostawca i hostingodawca usług poczty elektronicznej, dostawca i hostingodawca Biuletynu Informacji Publicznej.
Mogą wystąpić przypadki w których Administrator będzie przetwarzał dane: numer uprawnień zawodowych, dane zawarte w udzielanych pełnomocnictwach, informacje dotyczące doświadczenia zawodowego, numer rachunku bankowego, opinie związane z realizacją umowy.
a) prawo dostępu do danych osobowych w tym prawo do uzyskania kopii tych danych (art. 15 RODO),
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne (art. 16 RODO),
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych, w sytuacji gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa wskazanego w art. 6 ust. 1 lit. c RODO (art. 17 RODO),
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach określonych w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych osobowych (art. 18 RODO),
e) prawo do przenoszenia danych osobowych, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany (art. 20 RODO),
f) prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych Pani/Pana dotyczących, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust.1 lit f RODO (art. 21 RODO).
Zakres każdego z tych praw oraz sytuacje, z których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów
RODO. Z praw tych może Pani/Pan skorzystać składając wniosek u Administratora.
…………………………… .…………………………….
miejscowość, data podpis Wykonawcy